czwartek, 18 sierpnia 2016

Powrót do dzieciństwa

#1 Wszystkie psy ida do nieba


No i zbliżamy się już do końca. Robiąc tę listę okazało się że widziałam 'trochę' bajek animowanych i wybranie kilku nie było łatwe, bo tak naprawdę wszystkie lubię. No bo bądźmy szczerzy kto ich nie lubi
i z bólem serca musiałam odrzucić kilka fajnych filmów animowanych między innymi Kubuś Puchatek i Hefalumpy, 101 Dalmatyńczyków, Zakochany Kundel, jak i również Wielka Szóstka. I choć one nie pojawiły się na tej liście sądzę, że są również godne uwagi.

Przejdźmy już do bajki, o której powinnam mówić. "Wszystkie psy idą do nieba", ta bajka zawsze będzie mi się kojarzyć z moim dzieciństwem dlatego że jak byłam mała, miałam na jej punkcie obsesje, więc wylądowała na pierwszym miejscu z powodów osobistych i sentymentalnych. Bajka według mnie jest bardzo dobra i żałuję, że przestali ją puszczać w telewizji. Bo ta bajka ma po prostu coś w sobie, dobry humor jak i również sprawia że uronimy łzy. Polecam, no bo sądzę, że wszyscy się zakochają w tej bajce, a dla tych bardziej zainteresowanych, to powstała też druga część tej bajki oraz serial.

Fabuła bajki: Pies Charlie prowadził niezbyt ciekawy i dobry żywot. Był właścicielem dobrze prosperującego kasyna. Jednakże było ono solą w oku jego konkurenta - psa Carface'a, który doprowadził do zniszczenia kasyna i śmierci Charliego. Charlie wylądował w Niebie, ale tylko dlatego, że wszystkie psy tam idą po śmierci. Charlie podstępem kradnie swój zegar życia i wraca na ziemię, gdzie teraz gdy posiada zegar jest praktycznie nieśmiertleny. Wie jednak, że za to co zrobił grozi mu pójście do Piekła. Wkrótce, na ziemi, spotyka swojego wiernego towarzysza, niezbyt rozgraniętego psa Itchy'ego. Wraz z nim i małą osieroconą dziewczynką, zdobywa pieniądze na planowaną zemstę na Carface'ie. Doprowadza to do wojny psich gangów, a Charlie musi tylko pilnować swojego zegaka, natomist Itchy zmienia się pod wpływem Dziewczynki i powrotu Charliego także dostrzega inne możliwości życiowe ...





2 komentarze:

  1. Ta bajka złamała mi serce w dzieciństwie, ale i tak wspominam ją bardzo dobrze. ;')

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bajka złamała mi serce w dzieciństwie, ale i tak wspominam ją bardzo dobrze. ;')

    OdpowiedzUsuń