środa, 10 sierpnia 2016

Skarb narodów



Opis: Rodzina Benjamina Franklina Gatesa (Nicholas Cage) od sześciu pokoleń zajmuje się poszukiwaniem skarbu zakonu templariuszy, który podobno trafił do Ameryki i został ukryty przez Ojców Założycieli. Ben trafia na pewien trop. Okazuje się, że mapa prowadząca do skarbu ukryta jest (jako niewidzialny zapis) na odwrocie Deklaracji Niepodległości. Niestety w posiadanie tej informacji wchodzi także bardzo niebezpieczny człowiek, Ian Howe (Sean Bean). W tej sytuacji Ben decyduje się ukraść niezwykle pilnie strzeżony dokument i pokrzyżować zbrodnicze plany rywala. Ten pomysł pomagają mu wcielić w życie: techniczny geniusz Riley (Justin Bartha), od dawna zaprzyjaźniony z Benem, i piękna archiwistka, doktor Abigail Chase (Diane Kruger).

Moja opinia: No coż ja mogę powiedzieć. Film bardzo mi się podobał. Dopiero ostatnio udało mi się go obejrzeć od początku do końca bo tak to zawsze trafiłam na końcówkę, środek albo początek. No ale zanim obejrzałam całość minęły wieki. Wracając do filmu. Jest on ciekawy. Jak na przygodówke (które zazwyczaj nie są jakoś super wciągające) było całkiem sporo akcji. Wątek nie był jakoś super skomplikowany ani poplątany i wszystko było fajnie wyjaśnione, więc jeśli ktoś się nie interesuje historią i takie tam, nie powinien się pogubić. Nie będę nic więcej mówić, bo jeszcze wam coś zaspoileruję. Polecam.

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz