środa, 31 sierpnia 2016

Grey


Opis: Christian Grey sprawuje kontrolę nad wszystkim; żyje w świecie poukładanym, a sobie i innym narzuca duża dyscyplinę. Jego życie jest pozbawione emocji do dnia, gdy do jego biura wpada Anastasia Steele, kobieta o niesfornych brązowych włosach i zgrabnych nogach. Próbuje o niej zapomnieć, ale to tylko pogłębia jego uczucia, których nie potrafi zrozumieć i którym nie zdoła się oprzeć. W przeciwieństwie do kobiet, które poznał w przeszłości, Ana jest nieśmiała, zjawiskowa i zdaje się, że przejrzała, iż za cudownym dzieckiem biznesu i stylem życia właściciela luksusowego apartamentu, kryje się chłodne i zranione serce Christiana.

Czy relacja z Aną pozwoli Christianowi pokonać koszmary dzieciństwa, które nadal go nawiedzają? Czy jego mroczne pragnienia seksualne, potrzeba ciągłej dominacji i wstręt do siebie odstraszą Anę i zniszczą kruchą nadzieję, którą jedynie ona może mu dać?

Moja opinia: OMG! Tego po prostu nie da się przeczytać. Posiadam tę książkę od blisko roku i przez ten cały czas starałam się jakoś to przeczytać. No ale się nie da. Nie jestem nawet w połowie. W końcu się poddałam, żałuję tylko pieniędzy, które na nią wydałam. To jest chyba pierwsza, tak zła opinia na tym blogu, ale... nie. Nawet nie próbujcie. Masakra.

P.S. To jest chyba najszybciej napisany przeze mnie post EVER. Nie zajęło mi to nawet pięciu minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz