piątek, 12 sierpnia 2016

Dom nad jeziorem

Opis: Skrzypiąca skrzynka na listy nieopodal położonego nad malowniczym jeziorem domu w magiczny sposób czaruje miłość wiążącą się pomiędzy dwojgiem samotnych osób. Budzącego się uczucia nie jest w stanie okiełznać nawet granica czasu, a pisane do siebie przez zakochanych listy zastępują widok kochanych oczu, dotyk ciepłej dłoni i szaleństwo zmysłów. Czym jest potęga miłości, czym jest oczekiwanie na nią, czy los zawsze zsyła drugą szansę i czy odnaleziona już miłość nie oznacza dalszego czekania..?


Moja opinia: Jeden z wielu filmów na mojej liście ulubionych, jest rewelacyjny i do tego ze świetną obsadom. No bo przecież gra w nim Sandra Bullock co oczywiście nie wpłynęło na moją ocenę. Szczerze tak lubię ta aktorek i uważam, że jest nie samowita, ale film był rewelacyjny. Ale chyba nie dla każdego no wiecie romans, miłość to nie do wszystkich przemawia i ja to rozumiem. Widziałam film tylko dwa razy no może trzy no i oczywiście nie obeszło się bez łez za każdym razem. Powiem wam szczerze że filmu nie polecam oglądać więcej niż jeden raz, bo to nie ma sensu. A przez to ze reżyser miał dość oryginalny pomysł na fabule filmu nie sprawił, że jest on jakimś zwykłym romansidłem, tylko poruszającym nasze serca melodramatem o miłości, czasie i zbiegach okoliczności.

Polecam wszystkim, którzy nie boja się uronić łzy na dobrym filmie.

Zwiastun ENG
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz