czwartek, 4 sierpnia 2016

Sherlock

Znalezione obrazy dla zapytania sherlock plakat

Opis: Dr Watson (Martin Freeman) jest lekarzem i weteranem wojennym. Pewnego dnia poznaje Sherlocka Holmesa (Benedict Cumberbatch), który rozwiązuje zagadki kryminalne sposobem dedukcji.
"Sherlock" to uwspółcześniona wersja przygód jednego z najsłynniejszych detektywów. Akcja toczy się w teraźniejszym Londynie.

Moja opinia: Któż nie słyszał o Sherlocku Holmesie (nie mam bladego pojęcia czy dobrze to odmieniłam)? Ja po prostu go uwielbiam i to chyba właśnie dzięki temu serialowi, Jak mówi opis, jest to uwspółcześniona wersja znanego i lubianego od lat detektywa. Serial aktualnie składa się z trzech sezonów, po trzy odcinki każdy. Odcinki są dość długie, bo trwają mniej więcej półtora godziny (prawie jak film). Wszystkie dziewięć odcinków widziałam już chyba po cztery razy. Lubię takie kryminalne klimaty i ten serial jest super.
Minusem wszystkiego jest to, że już blisko dwa lata czekam na czwarty sezon, którego premiera była przekłada już chyba z trzy razy. Na szczęście, niedawno dowiedziałam się, że premiera czwartego sezonu ma odbyć się w styczniu przyszłego (2017) roku. Jeśli im się nie odwidzi.
Jest też odcinek specjalny "Sherlock: The Abominable Bride" czyli "Upiorna panna młoda." Pojawił się on podajże w styczniu tego roku. Jest on dość przerażający i poplątany. Tak czy inaczej, bardzo mi się podobał tym bardziej, że jak już wcześniej wspomniałam, czekam na następny sezon już dwa lata. Mogliby się pośpieszyć.
Generalnie polecam serial, ponieważ trzyma w napięciu, jest zabawny no i... kto nie kocha Holmesa i Watsona?

Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Serial 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz